london day!

har gar vi pa prommenad besokte bland annat london eye
hejhej alla i kalla Sverige! Har har vi det bara gott, varmt och ont i fotterna tror jag nog att alla har efter den langa prommenaden som vi gjorde idag. vi besokte bland annat London Eye (ingen av oss akte) vi sag Big Ben och min personliga favorit (angelicas) statyer!!! alltsa manniskor som egentligen ar riktiga manniskor som klatt ut sig, hur coolt som helst! Vi besokte aven Camdem Market inte sa mkt shopping dar for min skull men det lar bli mer imorgon. Vi hoppas att ni har det kallt och regningt i Sverige och att ni saknar oss till TUSEN! Snart kommer vi hem...
ps. jag saknar dig Fredrik :) (angelica) och anja halsar bloggen!!
//Angelica Tina Linnea W och Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma Madde

Klart att vi saknar er! Kallt och regnigt har vi det inte men det har blåst ordentligt. I helgen har de dock lovat upp mot 30 grader varmt!! Linnea W köp nya skor som funkar att gå länge i! Helst som jag oxå kan ha :-)

/Kramar mamma Madde

2009-05-29 @ 07:36:50
Postat av: psaikd

STOR BOKSTAV EFTER PUNKT. SLUTA FELSTAVA OCH SÄRSKRIVA!!!!!! // ARG KAFFEDRICKARE!

2009-05-30 @ 19:26:15
Postat av: Haha

Kalla sverige?? Vi har haft 25 grader i skuggan under helgen.. :)

2009-05-31 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0