london dag 2

HEJ!
det har faktiskt gått bra att sova här inatt englit mig =) jag somna ganska snabbt och sovde som om jag var hemma =)

idag har det varit en ganska soft dag =)
det har regnat idag, och jag hoppas att det blir bättre väder imorgon =)
de som vile fick fara till madamme tussauds och de som inte hängde med dit fick gå upp till oxfordstreet och shoppa som några söta mediaelever =)


som ni kanske förstår så ville de flesta fara till Madamme Tussauds, och "träffa" kändisarna som finns där
mer idag har vi inte hunnit göra, just nu ska jag, linnea W, therese, tina, angelica och mahlin gå ut och äta, jag tror att vi ska äta fish n chips, visst låter det bra =)
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige =)
vi har det UNDERBART här


(bussen var faktiskt rolig att åka, men eftersom vi tog fel buss några ggr så kom vi hem senare än tänkt :P=))
// MIranda

Kommentarer
Postat av: Mamma Madde

Hej MP1, hoppas ni har superskoj. Vad fick ni se för kändisar på Madame Tussauds då? Eller blev det shopping? Ha det gott, jag följer bloggen slaviskt.

Hälsningar en mamma som velat vara med :-)

2009-05-27 @ 20:49:39
Postat av: Jossa

Åh jag vill också till London :( Hoppas ni har det kul. Jag är en liten galen värmlänning som tycker att Neah (Linnea Wikström) ska komma hem till Sverige snart och trolla så det blir sommar så jag får träffa henne. Jag tycker hela MP1 kan ge henne en stor kram ifrån mig :)



/ Jossa

2009-05-27 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0