F;RSTA DAGEN 'R AVKLARAD!

just nu sitter jag h'r och skriver p[ ett internetcafe h'r p[ vandrarhemmet. som ni m'rker, kan jag inte skriva alla svenska bokst'ver! ni f[r helt enkelt st[ ut!

resan gick suver'nt! bussresan var visserligen lite dryg, men som tur var s[ kunde vi se film!
flygturen gick nog snabbt f;r de flesta som kunde somna. vi [kte tunnelbana efter att vi hade landat p[ flygplatsen. det var en l[ng [ng f'rd k'ndes det som. alla var tr;tt och less, vi ville bara komma fram! n'r vi v'l kom fram tror jag att alla k'nde sig mer peppade! vi var i london! mitt i piccadilly cirkus var vi!

lite bilder ska jag nu l'gga in fr[n n'r vi var p[ BBC! vi fick tyvv'r inte fota s[ mycket n'r vi var p[ BBC. det var massvis med anst'llda, vi fick se m[nga olika studiorum, konferansrum, alla som jobbade osv.

simon, therese och mikael fick vara med p[ en "gameshow". de fick se korta TVklipp och skulle sedan minnas fr[n klippen. h'r st[r dom redo att trycka p[ knapparna f;r r;tt svar!


h'r f[r elis sitta och titta p[ en TVsk'rm d'r han l'ser av sitt manus, d[ han fick "leka" nyhetsreporter.


vi tog en bussresa hem ist'llet f;r tunnelbanan. vi ville se mer och mer av london! h'r sitter vi p[ ;vrv[ningen p[ en dubbeld'ckare, och besk[dar den underbara staden!


jag ska allelles snart l'gga in mer bilden fr[n en anna kamera, bara vimmel/bilder fr[n hela resan!

/Nicolina

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni ser världsvana och coola ut! Som om ni varit i London 100 ggr förr : ) Schysst hatt Elis!! Hoppas solen lyser på er resten av resan.

2009-05-27 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0