Dedikerat till hitresan

Klockan 20.20 samlades vi vid Umeås busstation och de flesta var otroligt peppade. Tyvärr var jag inte så peppad. Klockan 20.30 gick bussen mot Arlanda. Det var väldigt bra stämning i klassen i ca 30 minuter. Sedan plockade vi upp Anja och självklart blev stämningen på botten. Kate fes så att hela bussen luktade skit. Många skummisar satt bredvid mig under resan så jag kunde inte sova, vilket sög eftersom jag hållit mig vaken många timmar innan så jag skulle kunna sova på bussen. Så fort de flesta somnat så stannade vi vid Törnebro och åt mat. Efter det bar det åt mot Arlanda. Väl där fick vi vänta på bajskorven Daniel som satt på en försenad buss. Så fort flyget anländigt klev vi på vilket gjorde övriga passagerare blev irriterade. Väl i London fick vi köa flera timmar , Härligt första intryck av landet vars håriga drottning suger för pengar. Jag vill åka hem.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som ett moget inlägg....

2009-06-01 @ 10:58:36
Postat av: Terry Persson

Kajsa, Stina och Magnus!



Ett stort tack för att ni tog så bra hand om våra ungdomar i London! Kate är supernöjd med resan!

Trevlig sommarlov!

Terry

2009-06-02 @ 08:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0